Gra z pewnością jest warta świeczki, bowiem NYPGA dopłaca aż po 5000 dolarów. Komu? Właściwie każdemu, kto dojdzie do jedynie słusznego wniosku, że benzyna (tudzież olej napędowy) jest be, a autogaz cacy. Może to być użytkownik indywidualny, prywatny, może być operator floty. Za co? Za konwersję posiadanego już pojazdu (samochodu osobowego, pick-upa, vana, ciężarówki, autobusu) lub za zakup takiegoż. Haczyki? Kwalifikuje się tylko jeden pojazd na flotę i to wyłącznie taki, który ma certyfikację EPA (Environmental Protection Agency) lub CARB (California Air Resources Board). To znaczy, że nie można przerobić byle grata – już w wersji zasilanej konwencjonalnie dane auto musi być znośne dla środowiska. I jeszcze jedno – zapisy do programu przyjmowane są tylko do końca 2014 r.
Chętni do skorzystania muszą ponadto wykazać się pewną dozą samodyscypliny – składając wniosek o udział w programie Vehicle Incentive Program oraz w rok po przystąpieniu do niego trzeba wypełnić ankietę służącą zbieraniu informacji na temat sposobu użytkowania, oszczędności i ogólnych spostrzeżeń, należy też co miesiąc sporządzać raporty dotyczące wykonywanych przebiegów, zużycia paliwa i osiągów pojazdu. Dane zostaną przekazane producentom samochodów oraz instalacji gazowych po to, aby kolejne generacje aut zasilanych LPG były jeszcze oszczędniejsze, bardziej przyjazne dla środowiska i jeszcze mniej różniły się w obsłudze od swoich benzynowych odpowiedników. Oto przykład do naśladowania!
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl