Zwycięzcą obu wyścigów na torze Vallelunga został Marco Brioschi, który pokazywał, że jest mocny już w sesjach treningowych. W pierwszej z nich, w której najlepszy czas osiągnął Jimmy Ghione, był drugi. Z trzecim czasem na mecie zameldował się weteran Formuły 1 – Arturo Merzario. Liderka klasyfikacji generalnej i Junior – Alessandra Brena osiągnęła 5. czas.
W drugim treningu ponownie wygrał Ghione przed Broschim i Merzario. Kolejne miejsca zajęli Paolo Gnemmi i Alessandra Brena.
W oficjalnych kwalifikacjach Jimmy Ghione ponownie potwierdził swą dominację i w pierwszym wyścigu startował z pole position. Obok niego miejsce wywalczył Marco Brioschi. Liderka klasyfikacji generalnej – Alessandra Brena – startowała dopiero z czwartego rzędu.
W wyścigu Ghione początkowo utrzymywał pierwszą pozycję, przed Giampaolo Tenchinim, Marco Brioschim i Alberto Carobbio. Po pierwszym okrążeniu Brioschi wyprzedził Tenchiniego i zaczął pogoń za liderem. O trzecią pozycję walczyli Tenchini, Brena i Merzario, podczas gdy Carobbio wypadł z trasy po kolizji z Giuseppe Gulizią. Na ósmym okrążeniu nastąpiła zmiana lidera, Brioschi wyprzedził Ghione. Na trzecim miejscu wyścig ukończył Giampaolo Tenchini, czwarty był Arturo Merzario, przed piątą Alessandrą Breną.
W drugim wyścigu kolejność pól startowych jak zwykle była odwrotna do osiągniętych miejsc w pierwszym biegu. Z pole position wystartował więc Giuseppe Gulizia a z miejsca obok Andrea Portatadino. Z dalszych miejsc Jimmy Ghione, Jacopo Lombardelli i Alessandra Brena. Na pierwszym okrążeniu doszło do kolizji pomiędzy Lombardellim i Breną. Oboje wypadli z trasy. Prowadzący Gulizia na szóstym okrążeniu oddał prymat Ghionemu, który prowadził przed Brioschim. Ten ostatni atakował Ghione wielokrotnie, wyprzedzając go dopiero na przedostatnim okrążeniu i kończąc drugi wyścig na pierwszej pozycji. Na drugim miejscu przyjechał Ghione, który dzięki nieukończeniu wyścigu przez Alessandrę Brenę odzyskał możliwość ubiegania się o zwycięstwo w klasyfikacji generalnej. Liderem klasyfikacji generalej nadal pozostaje jedyna przedstawicielka płci pięknej – Alessandra Brena.
Klasyfikacje generalne (kierowców i zespołów) po sześciu eliminacjach (11 wyścigach) pucharu BRC Green Hybrid Cup
Klasyfikacja generalna kierowców: | Klasyfikacja generalna zespołów: | ||
Kierowca | Punkty | Zespół | Punkty |
1. Alessandra Brena | 200 | 1. Rotopim | 168 |
2. Jimmy Ghione | 194 | 2. Giannitti | 154 |
3. Andrea Portatadino | 158 | 3. Tunap | 130 |
4. Marco Brioschi | 158 | 4. Campress | 106 |
5. Jacopo Lombardelli | 120 | 5. Gemini Project | 100 |
6. Lorenzo Veglia | 86 | 6. MTE Friends | 100 |
7. Alberto Carobbio | 82 | 7. Valgrana | 100 |
8. Alberto Viberti | 64 | 8. DHL | 94 |
9. Arturo Merzario | 62 | 9. Indra | 88 |
10. Paolo Gnemmi | 62 | 10. Lavazza | 86 |
11. Giuseppe Gulizia | 50 | 11. Punto Gas | 84 |
12. Feerruccio Fontanella | 46 | 12. Pack Service | 54 |
13. Giampaolo Tenchini | 40 | 13. STAKO Worthington | 54 |
14. Paolo Strabello | 38 | 14. Tumedei Gulf | 50 |
15. Luca Demarchi | 30 | 15. Mondial F.A.C.E.R.T. - Alpress | 48 |
16. Mario Beltrami | 20 | ||
17. Paolo Palanti | 20 | ||
18. Eugenio Mosca | 18 | ||
19. Fulvio Maria Ballabio | 16 | ||
20. Alberto Sabbatini | 10 | ||
21. Luca Danese | 6 | ||
22. Marco Ravinale | 4 | ||
23. Severino Nardozi | 2 | ||
24. Andrea Tonella | 0 | ||
25. Dario Bertorello | 0 | ||
26. Luca Filippi | 0 | ||
27. Piero Mertoli | 0 |
Zobacz stronę producenta:
BRCwczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl