96% osób poleca tę markę
Opinie: 28 4,86
Bardzo dobry 93%
Dobry 0%
Średni 7%
Zły 0%
Bardzo zły 0%
5
Samochód: Fiat Tipo
bardzo dobrze
3
Samochód: Fiat Punto
Tak, jak wyzej napisalem
5
Samochód: Fiat Punto
Moje auto użytkuję od 3 lat i 10m-cy, jest to trzecie auto z LPG i trzecie z BRC, nie mam zastrzeżeń co do instalcji, działa ona poprawnie nie sprawiając problemów. wymiana filtrów co 15 tyś. Olej co 10tyś. Silnik to 1.4 16V T-Jet 120KM.
3
Samochód: Fiat 126
brak
5
Samochód: Fiat 500
Wszystkie pojazdy funkcjonuję pierwszorzędnie.
5
Samochód: Fiat Punto
Fiat Grandę Punto 2009 1.2 oraz Fiat Punto 2 1.4 16v mega autka na co dzień. Zero problemów na LPG. Pierwszy zrobione na tym paliwie 60000 drugi 210000.
5
Samochód: Fiat Linea
Auto polubiło gaz (fiat linea 1.4
5
Samochód: Fiat Punto
Autko chodzi bez zarzutu....
5
Samochód: Fiat Bravo
Super, po ponad 30 tys km brak problemów, spalanie o około 1litr większe niż na benzynie jednak przy bardziej dynamiczniej jeździcie.
5
Samochód: Fiat Doblo
Fiat
5
Samochód: Fiat 500
Szczerze świetnie i nie chce już inaczej.Gdybym miał jakiekolwiek auto to tylko juz gaz.Oszczednosc to raz i nie czuć różnicy w mocy.Jest jak najbardziej w porządku.
5
Samochód: Fiat Stilo
Po 3 latach regularnej jazdy padła mi cewką elektrozaworu. Na szczęście to Stag, więc podjechałem w sobotę rano do najbliższego warsztatu, Pan mi wymienił w 5 minut i nie zażądał zapłaty. Oczywiście wrócę tam z chęcią na już płatną naprawę (o ile będzie taka potrzeba)
5
Samochód: Fiat Bravo
Idealne do LPG instalacja STAG qbox plus listwa AC wo2bfc parownik AC ro1 250
5
Samochód: Fiat Punto
Samochodzik śmiga aż miło. Przejechane 160 tys na gazie.
5
Samochód: Fiat Punto
Bardzo dobrze wpółpracuje z lpg. Silnik jest bardzo prosty w budowie i bardzo odporny pomimo zmiennych faz rozrzadu. Jedyne czego należy pilnować to filtry lpg oraz przewody i świece :) nic tylko jeździć taniej
5
Samochód: Fiat Stilo
Duży zasięg, niskie koszty eksploatacji, dobre osiągi. Szybka zbywalność używanego pojazdu z LPG.
5
Samochód: Fiat Palio
Nie wiem kiedy jedzie na gazie. Nie ma różnicy.
5
Samochód: Fiat Punto
Auto na gazie sprawuje się bardzo dobrze, silnik pracuje czysto, bezproblemowo, ekonomia jazdy znacząco się poprawiła
5
Samochód: Fiat Idea
Jezdzi tak jak na benzynie polecam jazde na lpg. Jazda na benzynie nie ma sensu
5
Samochód: Fiat Panda
Przejechane ponad 330 000 km na gazie. Jedyny warunek to dobrej jakości gaz.
5
Samochód: Fiat Bravo
Silnik stworzony do LPG (instalowane również fabrycznie), ale obecność turbo i trochę większa moc, szybko weryfikują (brak) umiejętności instalatorów.
5
Samochód: Fiat 500
Jest dynamiczny i oszczędny. Przemyślane rozłożenie komponentów w komorze silnika.
5
Samochód: Fiat Bravo
Auto płynnie przełącza się na gaz, nie szarpie na niskich obrotach, na wysokich nie odcina gazu.
5
Samochód: Fiat Bravo
Płynnie przełącza się na gaz, nie szarpie na niskich obrotach, nie odcina lpg przy wyższych obrotach.
5
Samochód: Fiat Punto
Auto super chodzi na gazie ,brak różnicy w jeździe pomiędzy pb a gaz . Po przejechaniu krótkiego odcinka już przełącza się . Gdyby nie przełącznik który sygnalizuje to nie czuć przejscia. Polecam to auto do LPG
5
Samochód: Fiat 500
Działa bezproblemowo, brak konieczności dolewania oleju. Silnik 1.4 T-jet 120KM
5
Samochód: Fiat Panda
Przy zużyciu LPG 8 l/100 km jest rewelacja.
5
Samochód: Fiat Albea
Odkąd go mam (przez 80 tys. km) nie było potrzeby regulacji luzów zaworowych (wymiany płytek).
FIAT (Fabbrica Italiana Automobili Torino) - marka samochodów i największy producent samochodów we Włoszech z siedzibą Turynie. Firma powstała 11 lipca 1899 r. Jednym z założycieli firmy był Giovanni Agnelli, który prowadził firmę aż do śmierci w 1945 r.
Obecnie firma jest częścią koncernu Fiat Chrysler Automobiles (FCA).
Stosowane w samochodach marki FIAT jednostki napędowe są bardzo dobrymi propozycjami pod kątem zasilania LPG o czym świadczy mnogość modeli oferowanych z fabrycznymi instalacjami gazowymi firmy Landi Renzo (głównie we Włoszech) oraz Tartarini (w Polsce).
Silniki stosowane w samochodach FIAT, poza kilkoma wyjątkami nie wymagają stosowania lubryfikacji. Są to jednostki napędowe z hydraulicznymi popychaczami w układach rozrządu ale nawet te z regulowanymi ręcznie luzami zaworowymi bardzo dobrze spisują się na LPG i dodatkowa ochrona zaworów oraz ich gniazd nie jest wymagana.
Zawór tankowania LPG w gamie pojazdów FIAT można montować obok wlewu benzyny, ale praktycznie zawsze jest to zawór przedłużany z wkręcaną przy tankowaniu przedłużką.
FIAT nie stosuje silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny, choć w Grupie FCA tego typu silniki były już oferowane.
Obok FIATa w skład Grupy FCA wchodzą następujące marki: Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, FIAT Professional (użytkowa gama pojazdów FIAT), Jeep, Lancia, RAM Truck i Abarth.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl