Car Gaz Bis
Firma oferuje system Solaris Diesel Dual Fuel i gwarantuje, że jego zastosowanie daje oszczędności minimum 10% kosztów zakupu paliwa.
Sterownik Solaris Diesel ma automatyczną kalibrację wtrysku gazu, co eliminuje największą uciążliwość pierwszych instalacji gazodieslowskich, czyli konieczność kilkukrotnej kalibracji na wyczucie.
Solaris Diesel odczytuje w czasie rzeczywistym chwilowe zużycie obu paliw (oleju napędowego i LPG), co pozwala na monitorowanie pracy kierowcy.
Solaris Diesel może być używany w pojazdach wykonujących przewozy towarów niebezpiecznych (ADR).
Elpigaz jest prekursorem wprowadzania instalacji gazodieslowskich na naszym rynku. Oferowane obecnie systemy zasilania gazowego do silników Diesla są wyposażone w możliwość emulacji wielu czujników, co pozwala ograniczyć dawkę oleju napędowego, zastępując ją paliwem gazowym. W taki właśnie sposób działa najnowszy system firmy serii Dual Fuel Line o handlowej nazwie Vela Diesel. Sterownik ten może być stosowany do zasilania silników Diesla o mocy od 10 do 800 KM, wyposażonych w 2 do 8 cylindrów. Vela Diesel może jednocześnie emulować 3 sygnały czujników silnika, ograniczając dawkowanie oleju napędowego.
Bardzo ważnym z punktu widzenia przewoźników jest możliwość wydłużenia okresu międzyobsługowego instalacji Vela Diesel do 50 tys. km.
Oscar-N Diesel SAS działa na takiej samej zasadzie co instalacje innych firm. Poprzez emulację 2 sygnałów czujników silnika (ciśnienia paliwa i położenia pedału przyspiesznika) ograniczana jest dawka oleju napędowego. Jego niedobór jest uzupełniany paliwem gazowym. Dzięki temu silnik ma takie same parametry jak przy zasilaniu wyłącznie olejem napędowym.
System ma osobne wtryskiwacze LPG do każdego z cylindrów silnika (maksymalnie 8). Są one sterowane sekwencyjnie, zgodnie z fazami rozrządu silnika.
Zabezpieczenia instalacji zapobiegają osiąganiu zbyt wysokiej prędkości obrotowej przez silnik, zbyt wysokiej temperatury spalin i niebezpieczeństwu wystąpienia spalania stukowego.
Firma oferuje system zasilania gazowego Prins Dieselblend 2.0, który może być zastosowany we wszystkich rodzajach silników o zapłonie samoczynnym, od normy Euro 3 począwszy.
System komunikuje się z dieslowskim układem zasilania silnika za pośrednictwem cyfrowej sieci CAN, co pozwala na dobór odpowiedniej dawki gazu w zależności od charakterystyki silnika Diesla, ustalając optymalny stosunek oleju napędowego i LPG na podstawie wielu parametrów (prędkość obrotowa wału korbowego silnika, ciśnienie doładowania, wielkość dawki oleju napędowego, pozycja pedału przyspiesznika, moment obrotowy silnika oraz temperatura cieczy w układzie chodzenia silnika).
Oferta systemów zasilania gazowego do silników Diesla nie jest tak bardzo szeroka jak w przypadku systemów do silników benzynowych ale bardzo szybko się rozwija, bo i zapotrzebowanie na tego typu instalacje nie jest tak duże. Sądząc jednak po tempie rozwoju tego segmentu gazowych układów zasilania należy spodziewać się także wzrostu zainteresowania wśród użytkowników, szczególnie samochodów ciężarowych.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl