Mająca siedzibę w tym samym mieście, gdzie zbudowano i zwodowano legendarny, osławiony dodatkowo tragiczną katastrofą podczas dziewiczego rejsu transatlantycki liniowiec, firma opracowała kompletny „przód” instalacji LPG. W skład kitu wchodzą: sterownik elektroniczny, reduktor, filtr, wtryskiwacze i przełącznik rodzaju zasilania. Słowem, wszystko co konieczne.
System LPG angielskiej produkcji to typowy przedstawiciel IV generacji. ECU dysponuje typowymi, najbardziej niezbędnymi funkcjami: pobiera potrzebne sygnały z fabrycznego układu zasilania (wartość obrotów, podciśnienia w kolektorze dolotowym, temperatury cieczy chłodzącej itd.), zawiaduje wyłączaniem wtryskiwaczy benzynowych i uruchamiania odpowiedników gazowych w ich miejsce (oraz stale monitoruje parametry pracy tych drugich) i komunikuje się z OBD samochodu poprzez centralę CAN.
Informacje pobrane i przetworzone przez sterownik są następnie wysyłane do kolejnych komponentów. W ten sposób powstaje precyzyjnie działający układ, dzięki któremu silnik i kierowca nie odczuwają żadnej różnicy w kulturze pracy czy osiągach, za to w kosztach eksploatacji - owszem. Naturalnie na plus. Można się spodziewać, że z czasem liczba nowoczesnych instalacji rodem z Wysp Brytyjskich będzie rosnąć, ponieważ tamtejszy rynek szybko się rozwija. Czekamy na więcej!
wczytywanie wyników...
Cena: 55.00 zł
Cena: 60.00 zł
Cena: 139.00 zł
Cena: 2109.10 zł
Cena: 24.00 zł
Cena: 12.00 zł
Cena: 232.00 zł
Cena: 220.00 zł
Cena: 26.40 zł
Cena: 17.22 zł
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl