Poznańska firma Autogaz Domański, pionier polskiego rynku LPG obecny na nim bez przerwy od 1991 r., opracowała nowatorski typ reduktora, bez tradycyjnej gumowej membrany. Powinno to znacznie wydłużyć żywotność tego podatnego na zużycie elementu instalacji gazowej.
Budowa nowego produktu pochłonęła 3 lata pracy i intensywnych testów, także w warunkach zimowych. Efektem jest reduktor z metalowym tłokiem poruszającym się w cylindrze połączonym z komorą redukcyjną.
Na tłoku znajduje się zawór upustowy, który ma za zadanie chronić komorę i obwody przed niekontrolowanym wzrostem ciśnienia. Nawet gdy ten „wentyl bezpieczeństwa” zadziała, gaz nie ulatuje w przestrzeń, lecz przez komorę kompensacyjną, króciec i wąż trafia tam, gdzie powininen, czyli do kolektora dolotowego.
Reduktor Niko powstał z myślą o systemach sekwencyjnego wtrysku LPG IV generacji. Montaż odbywa się przy użyciu specjalnego wspornika, dzięki któremu urządzenie można łatwo umiejscowić w wolnej przestrzeni pod maską. Produkt występuje w dwóch specyfikacjach - dla silników o mocy do 150 i do 220 KM. Czas pokaże, jak rynek przyjmie tę nową technologię.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl