Praktycznie wszyscy producenci samochodów poszli w stronę bezpośredniego wtrysku benzyny. Nie każdy decyduje się na downsizing – zmniejszenie pojemności skokowej i liczby cylindrów przy jednoczesnym zastosowaniu turbodoładowania i sprężarek mechanicznych – ale wtrysk bezpośredni rządzi i nie zanosi się na zmiany, dlatego branża autogazu dotrzymuje kroku i na bieżąco opracowuje odpowiednie rozwiązania. Firma BRC ma dwa rodzaje dostępnych rozwiązań, ponieważ wierzy, że pierwsze z nich (pośredni wtrysk odparowanego LPG z dotryskami benzyny) sprawdza się lepiej w jednych silnikach, a drugie (bezpośredni wtrysk ciekłego LPG przez wtryskiwacze benzynowe) w innych. Obydwie linie produktowe są stale udoskonalane, a zakres ich zastosowania systematycznie się rozszerza, by nadążyć za ofertą producentów samochodów.
System SDI (Sequent Direct Injection) 2.0 to przedstawiciel szkoły zasilania silnika typu DI gazem odparowanym podawanym do kolektora dolotowego, przy jednoczesnym niewielkim dotrysku benzyny w celu ochrony wtryskiwacza przed przegrzaniem, zanieczyszczeniem produktami spalania i ostatecznie uszkodzeniem. Dotryski są ograniczone do minimum, by nie uszczuplać oszczędności generowanych przez jazdę na tańszym paliwie gazowym. Nowe zastosowania tej instalacji LPG obejmują następujące modele samochodów i typy silników:
Lista z pewnością będzie dalej uzupełniana, o czym poinformujemy w miarę napływania kolejnych aktualizacji.
Zobacz stronę producenta:
BRCwczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl