Sterownik układu występuje w wersjach przystosowanych do silników 4-, 8- i 10-cylindrowych. Jego oprogramowanie można upgrade’ować do nowszych wersji lub, jeśli ktoś przez przyzwyczajenie woli pracować ze starszymi, downgrade’ować je. ECU komunikuje się z diagnostyką pokładową poprzez magistralę CAN i nie wymaga emulatora (E)OBD. Okablowanie jest kodowane kolorami i opisane dla ułatwienia pracy instalatorów.
Reduktor wykonano z anodowanego aluminium. Wytrzymuje ciśnienie ekstremalne do 60 barów, a powyżej wartości roboczej (1,7-2,6 bara) wypuszcza gaz wężem 6 mm do kolektora dolotowego. Wyposażono go w zintegrowany czujnik temperatury. Jak podaje producent, reduktor przetestowano w różnych warunkach, w zakresie temperatur od -30 do +120°C (inne opcje dostępne na życzenie) i za każdym razem cechował się stabilną pracą.
System opracowano we współpracy z japońską firmą Keihin, która dostarcza wtryskiwacze jako część fabrycznego zestawu montażowego. Wśród zalet, ich producent wymienia niską masę i kompaktowe rozmiary, co ułatwia dopasowanie i mocowanie pod maską samochodu. Wtryskiwacze dostępne są na listwach po 2, 3, 4 lub 5. Keihin udziela dwuletniej gwarancji bez limitu kilometrów, zapewniając przy tym żywotność na poziomie 290 mln cykli lub 240 tys. km przebiegu.
Zobacz stronę producenta:
Prinswczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl