Jak wiadomo, turecki rynek autogazu należy do największych na świecie, a ponad 1/3 wszystkich samochodów poruszających się po drogach kraju położonego nad Bosforem wprawianych jest w ruch za pomocą LPG. Dlatego też tamtejsza branża kwitnie, wypuszczając coraz to nowsze produkty własnego pomysłu i wykonania. Na przykład ten.
Oznaczenie reduktora, RSI+, może przywodzić skojarzenia ze sportowymi samochodami i nie bez powodu. Turecki reduktor jednostopniowy obsługuje, według danych producenta, silniki o mocy do 245 KM oraz, co nie mniej ważne, objętości skokowej do 5900 cm3. Opcjonalnie parownik wyposażany jest w zintegrowany elektrozawór gazowy, natomiast każdy egzemplarz pokrywany jest czarną farbą. Nie dla efektu estetycznego jednak - specjalny lakier nadaje właściwości ochronnych przed ładunkami elektrostatycznymi.
RSI+ charakteryzuje się kompaktowymi rozmiarami (szerokość x długość x wysokość 17,5 x 23,5 x 11,5 cm wraz z opakowaniem) oraz umiarkowaną masą własną, wynoszącą niewiele ponad 1 kg i wynikającą w dużej mierze z aluminiowej konstruckji. Takie parametry fizyczne reduktora powinny ułatwiać montaż w coraz gęściej „upakowanych” komorach silnikowych współczesnych samochodów, w których coraz mniej miejsca pozostaje na dodatkowe komponenty. Bezpieczeństwo i niezawodność zapewnia zaś test szczelności, jakiemu poddawana jest każda sztuka opuszczająca fabrykę.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl