W krajach azjatyckich, takich jak Indie czy Filipiny, na ulicach wciąż dominują jednoślady i spokrewnione z nimi trójkołowce. Wiele z nich dysponuje napędem gazowym, dlatego we Włoszech powstają specjalne reduktory, przeznaczone do motocykli.
Dwustopniowy reduktor AT10 jest mały i lekki - ma wymiary 12x12,5 cm i waży zaledwie 0,65 kg. Jest to konieczność ze względu na niewielką ilość dostępnego przy instalacji miejsca, ale także zasługa faktu chłodzenia wielu silników motocyklowych powietrzem. Urządzenie nie ma więc podłączenia do obiegu wodnego, a co za tym idzie - nie rozpręża gazu do postaci lotnej.
Reduktor, podobnie jak większe odpowiedniki znane z aplikacji w samochodach, został zintegrowany z filtrem i elektrozaworem dla oszczędności kosztów i zajmowanej przestrzeni. Zdaniem producenta, konserwacja jest prosta i szybka. AT10, pomimo nietypowego i rzadkiego w Europie zastosowania, spełnia wymagania stawiane przez regulamin ECE 67R-01.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl