Standardowo wyglądający wielozawór ma, według danych producenta, przepustowość co najmniej 50 litrów na minutę przy ciśnieniu napełniania ok. 1 bara.
To nawet dwukrotnie więcej niż przepływa przez standardowy model A613 i - o ile wierzyć danym przedstawianym przez Rotarex - aż o ponad 30 l/min więcej niż w przypadku produktów konkurencyjnych.
Postęp niewątpliwie bardzo znaczący, tylko czy to wystarczy, by A615 zdołał odnieść sukces? Wiele zależy od tego, czy kierowcy przywiązują większą wagę do ilości czasu spędzanego na stacji LPG.
Skrócenie procesu tankowania LPG to nie jedyna zaleta nowego wielozaworu. Jego opatentowany korpus jest teraz lżejszy i zoptymalizowany pod kątem ergonomii, pływak zaworu 80% odporny na deformacje pomimo upływu czasu, a cały mechanizm maksymalnie zestandaryzowano w celu uproszczenia systemu składania zamówień.
Mimo to wielozawór można konfigurować według indywidualnych potrzeb, dobierając do niego odpowiednie akcesoria, takie jak elektrozawór, króćce, gniazda tankowania, klapki wlewu (również zamykane na kluczyk!) itd.
Czy ten patent zrobi karierę? W świecie, w którym każdemu się spieszy, jest na to szansa.
wczytywanie wyników...
Cena: 44.32 zł
Cena: 48.00 zł
Cena: 36.00 zł
Cena: 31.82 zł
Cena: 28.41 zł
Cena: 34.09 zł
Cena: 28.00 zł
Cena: 128.00 zł
Cena: 350.00 zł
Cena: 33.00 zł
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl