Poprzez zasilenie budżetu mamy naturalnie na myśli oszczędności, jakie wygenerują w toku eksploatacji te samochody, choć na początek zleceniodawca będzie musiał mocno potrząsnąć kiesą, by dokonać adaptacji tak pokaźnej liczby aut. Wprawdzie konwersje będą wykonywane partiami, ale cała operacja startuje z wysokiego C – na pierwszy ogień idzie 260 egzemplarzy modelu Ibiza z silnikami 1,0 MPI oraz 60 Seatów Toledo 1,2 TSI. Bliźniacze wobec tych aut modele oferuje Skoda – w postaci Fabii i Rapida – jednak czeskie odpowiedniki mają instalacje Landi Renzo, nie BRC.
Ibizy 1,0 MPI zostaną wyposażone w systemy Sequent SQ32, natomiast Toledo – z silnikami z bezpośrednim wtryskiem benzyny – otrzymają instalacje Sequent SDI 2.0. Cała procedura konwersji prowadzona jest w tarnowskiej siedzibie firmy Czakram w systemie miniaturowej taśmy produkcyjnej, a pracę wykonują dwie zmiany techników, którzy i tak mają ręce pełne roboty. Seat Ibiza LPG przygotowywany dla VGP to dokładnie taki sam samochód, jaki można już zamawiać w salonach marki w całej Polsce. Czy konwersje Toledo 1,2 TSI oznaczają, że również ten model wkrótce dołączy do oferty hiszpańskiego producenta w naszym kraju? Oby!
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl