Powracający do wyścigów w BRC Green Hybrid Cup Alberto Viberti okazał się najszybszy podczas obu sesji treningowych. W pierwszym treningu z drugim czasem na mecie zameldowała się Alessandra Brena, a trzeci czas osiągnął zeszłoroczny zdobywca pucharu Green Scout Cup - Jimmy Ghione. Kolejne miejsca zajęli Ferruccio Fontanella i Andrea Portatadino. Druga sesja treningowa zakończyła się bardzo podobnie. Najlepszy czas uzyskał Alberto Viberti, wyprzedzając Jimmiego Ghione i Alessandrę Brenę.
W czasie sesji treningowej samochód uszkodził Alberto Carobbio. Kia Venga została szybko naprawiona przez mechaników BRC Racing Team.
Pole position w kwalifikacjach do pierwszego wyścigu wywalczył Jimmy Ghione. Z miejsca obok startował Alberto Viberti. Z drugiego rzędu startowali: Alessandra Brena i Andrea Portatadino, a z trzeciego Jacopo Lombardelli i Ferruccio Fontanella.
Pierwszy wyścig wygrał Alberto Viberti, który bardzo dobrze wystartował, wyprzedzając Ghione. Trzecie miejsce zajęła rewelacyjna Alessandra Brena.
Regulamin mówi, że pierwszych 8 kierowców z pierwszego wyścigu w drugich zawodach danej eliminacji startuje w odwrotnej kolejności, tzn. z pierwszego rzędu startują kierowcy, którzy zajęli 8. i 7. miejsce, z drugiego rzędu 6. i 5. itd. do czwartego rzędu, z którego startują kierowcy, którzy zajęli 1. i 2. miejsce w poprzednim wyścigu danej eliminacji.
W drugim wyścigu z pole position, zgodnie z regulaminem, startował Paolo Palanti, który w porannym wyścigu zajął ósmą pozycję. Zwycięzcy pierwszego wyścigu: Viberti i Ghione startowali z czwartego rzędu, a z trzeciego Alessandra Brena.
Po starcie Brena bardzo szybko zaczęła odrabiać starty i już po dwóch okrążeniach była na czwartym miejscu, przed Fontanellą, Portatadinim i Palantim. Za Breną jechał Gnemmi, który jednak rozbił samochód i w ten sposób zakończył rywalizację. Na piątym okrążeniu Palanti i Portatadino spadli na dalsze pozycje za Breną, Vibertim i Ghione. Viberti osiągając najlepszy czas okrążenia wyprzedził Brenę, a na ostatnim okrążeniu prowadzącego Fontanellę. Wyścig zakończył się zatem zwycięstwem Alberto Vibertiego, drugie miejsce zajął Ferruccio Fontanella, trzecie Alessandra Brena. Tuż za podium znalazł się Jimmy Ghione i Andrea Portatadino.
Klasyfikacje generalne (kierowców i zespołów) po czterech eliminacjach (7 wyścigach) pucharu BRC Green Hybrid Cup
Klasyfikacja generalna kierowców: | Klasyfikacja generalna zespołów: | ||
Kierowca | Punkty | Zespół | Punkty |
1. Alesandra Brena | 136 | 1. Tunap | 114 |
2. Jimmy Ghione | 128 | 2. Rotopim | 112 |
3. Andrea Portatadino | 88 | 3. Campress | 100 |
4. Lorenzo Veglia | 86 | 4. MTE Friends | 94 |
5. Jacopo Lombardelli | 84 | 5. DHL | 66 |
6. Alberto Viberti | 64 | 6. Indra | 60 |
7. Paolo Gnemmi | 62 | 7. Valgrana | 58 |
8. Marco Brioschi | 58 | 8. Pack Service | 54 |
9. Alberto Carobbio | 48 | 9. Punto Gas | 54 |
10. Feerruccio Fontanella | 42 | 10. Tumedei Gulf | 50 |
11. Giuseppe Gulizia | 32 | 11. Giannitti | 46 |
12. Paolo Strabello | 24 | 12. Gemini Project | 40 |
13. Arturo Merzario | 20 | 13. Lavazza | 36 |
14. Eugenio Mosca | 18 | 14. Mondial F.A.C.E.R.T. - Alpress | 18 |
15. Fulvio Maria Ballabio | 16 | 15. STAKO Worthington | 16 |
16. Mario Beltrami | 12 | ||
17. Paolo Palanti | 12 | ||
18. Alberto Sabbatini | 10 | ||
19. Luca Danese | 6 | ||
20. Andrea Tonella | 0 | ||
21. Dario Bertorello | 0 | ||
22. Marco Ravinale | 0 | ||
23. Paolo Sirigatti | 0 | ||
24. Piero Mertoli | 0 |
Zobacz stronę producenta:
BRCwczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl