Zacznijmy od tego, że posiadaczem „301” (szczęśliwym czy nie, niech już każdy rozsądza we własnym zakresie) można stać się po wyłożeniu już 35300 zł, bowiem tyle kosztuje podstawowa wersja Access z 1,2-litrowym silnikiem VTI o mocy 72 KM. Wariant LPG stworzono jednak w oparciu o 115-konną jednostkę 1,6, dostępną począwszy od poziomu wyposażenia Active. Bez instalacji gazowej zgrzebny sedan z lwem na masce kosztuje 45300 zł, po doposażeniu w nią zaś 48900 zł. 4600 zł dopłaty za możliwość oszczędzania na każdym tankowaniu to nieco ponad 10% wyjściowej wartości auta, ale obiektywnie rzecz biorąc jest to cena całkiem umiarkowana i jak najbardziej do przyjęcia.
Łatwiej byłoby rozpatrywać wysokość „inwestycji” w niższe rachunki za paliwo w odniesieniu do diesla, tyle że do Peugeota 301 takowego się nie oferuje. Może tym lepiej? Ci, którzy rozważają zakup tego modelu, ale dotąd powstrzymywał ich fakt obecności w cenniku samych jednostek benzynowych, mają wreszcie alternatywę – tańszą w zakupie, prostszą w obsłudze i z pewnością tańszą w ewentualnych naprawach niż hipotetyczny wariant z silnikiem wysokoprężnym. Peugeot ogłosił, że podana przez nas cena za „trzystajedynkę” napędzaną autogazem jest promocyjna, więc sugerujemy jak najszybszą wizytę u najbliższego dealera francuskiej marki.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl