Wydawałoby się, że kiedy ma się gotowy symulator liczący oszczędności z jazdy samochodem benzynowym konwertowanym na napęd LPG, stworzenie narzędzia dla innego typu paliwa to bułka z masłem. Niezupełnie, bo przecież instalacja gazowo-dieslowska działa inaczej niż konwencjonalny układ do adaptacji silnika benzynowego. „Ropniak” po przeróbce nie zaczyna „odżywiać się” samym autogazem, lecz wykorzystuje jedynie pewien dotrysk tańszego paliwa w celu obniżenia kosztów i uzyskania dodatkowego zastrzyku osiągów (mocy i momentu obrotowego), który swoją drogą też sprzyja oszczędzaniu, ponieważ kierowca może w mniejszym stopniu naciskać na pedał przyspieszenia.
Poza tym, użytkowy pojazd dużo więcej pali i pokonuje większe przebiegi, a i sama instalacja zmieniająca jego nawyki żywieniowe kosztuje znacznie więcej. To, że jest trudno, nie znaczy, że się nie da – Symulator gazeo.pl w wersji gazodieslowskiej już działa! Zachęcamy do korzystania i prosimy nie zrażać się relatywnie niskimi oszczędnościami (wyrażonymi w procentach) w porównaniu z wersją benzynową – znaczne zapotrzebowanie dużego silnika Diesla na paliwo, w połączeniu z wysokimi przebiegami miesięcznymi i rocznymi, gwarantują więcej niż solidne kwoty, jakie na przestrzeni kilku lat eksploatacji pozostają w firmowym budżecie. I pomyśleć, że kiedyś wydawało nam się, iż zwolennicy diesli i autogazu nie znajdą wspólnego mianownika dla swojej wizji obniżania kosztów użytkowania samochodu...
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl