Dostosowany do pracy na gazie ziemnym zestaw BRC Sequent Plug & Drive MY10 jest wyposażony w te same elementy co kit LPG (sterownik, zasilane od dołu wtryskiwacze gazu BRC IN03 MY09, czujnik niskiego ciśnienia gazu w listwie wtryskiwaczy, czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, filtr gazu niskiego ciśnienia i przełącznik rodzaju zasilania). W porównaniu z zestawem LPG, kit CNG zawiera inny reduktor i oraz dodatkowy czujnik, który mierzy ciśnienie gazu ziemnego w butlach. Jego sygnał jest wykorzystywany do wskazania poziomu CNG.
Reduktor CNG Zenith jest 2-stopniowy i zapewnia ciśnienie wyjściowe gazu w zakresie 1600-2500 mbar.
Zestaw montażowy wyposażony jest w dedykowane wsporniki, a sterownik ma wgrane stosowne mapy opracowane przez BRC. Dzięki temu instalacja charakteryzuje się wysoką estetyką montażu, a uruchomienie systemu jest bardzo łatwe.
Zestaw Sequent Plug & Drive MY10 w wersji metanowej do silnika 1.4i 16V Turbo o mocy 88 kW w Alfie Romeo Giulietta z systemem Start&Stop jest dostępny w oficjalnej sieci sprzedaży BRC.
Zobacz stronę producenta:
BRCwczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl