Szukaj

Dodany: 14.09.2016

« Powrót
LPG

Odbyliśmy kolejną wyprawę. Wakacje się kończą tematów firmowych przybywa. Tym razem wybraliśmy się do jednego z najstarszych - oczywiście doświadczeniem bo przecież nie duchem warsztatów w Małopolsce czyli krakowskiego Fugazi.

Marek Radoszyn, Fugazifot. gazeo.plJak widać doświadczony duży Fiat Fugazi już nie może się doczekać wyprawy. Oczywiście  pod maską instalacja LPG. Obok Marek Radoszyn z firmy Fugazi

W Krakowie spotkaliśmy się z Markiem Radoszynem jednym z właścicieli Fugazi. Dla niewtajemniczonych w kwietniu tego roku warsztat obchodził 23 urodziny. Jak widać po dacie (1 kwietnia) tym razem to nie był primaaprilisowy żart.

23 lata doświadczenia a energii i pomysłów ekipy Fugazi co niemiara - ale o tym innym razem.

Nie będę Was zanudzał rozmowami, które dobyliśmy o rynku autogazu, o paliwach, o podwyżkach cen LPG czy sytuacji w branży.

Chcę za to opowiedzieć Wam o Złombolu - imprezie, której Fugazi jest wiernym uczestnikiem od samego początku.

Jak wieść niesie są jedną z 2 załóg, która brała udział w wszystkich dotychczasowych imprezach.

Złombol, to ekstremalna wyprawa samochodami komunistycznej produkcji lub konstrukcji z celem uzbierania pieniędzy na zakup rzeczy dla dzieci ze Śląskich domów dziecka. Trzeba mieć świadomość, że Złombol nie jest zorganizowaną wycieczką zadbanych Youngtimerów. Złombol, to nie są wakacje w komfortowym hotelu z katalogu Waszego zaufanego biura podróży. Złombol jest ekstremalną wyprawą bez jakiegokolwiek wsparcia ze strony organizatorów! Nie ma mechaników, nie ma assistance, nie ma lawety, nie ma psychologa, nie ma części, sprzęt którym jedziemy jest stary i zmęczony! Nie zapewniamy wodzireja, niańczenia, rozpatrywania skarg i zażaleń, demokracji, wygodnych noclegów ani dobrej pogody! Nikt wcześniej nie sprawdza trasy ani miejsc noclegów! Nie znajdziecie informacji o aktualnym Złombolu ani na Tripadvisor ani w przewodnikach Pascal!

Wyjazd to duża niewiadoma! Od uczestników bezwzględnie wymagamy samodzielności wyprawowej! Istnieje ryzyko (nie małe!!), że w razie poważnej awarii będziecie musieli utylizować wasz pojazd po drodze i wracać w inny sposób do Polski! Jest tak, bo Złombol polega na tym, aby zrobić coś wyjątkowego, ekstremalnego! Jest to wielki wyczyn!

Jeżeli dalej jesteście zainteresowani, aby do nas dołączyć, to przeczytajcie w jaki sposób zbieramy pieniądze dla dzieci i jak wygląda wyjazd.

Zbieramy na dzieci, udostępniając darczyńcom powierzchnie reklamowe na naszych samochodach. Darczyńcy umieszczają swoje logo firmowe lub zdjęcia i inne wymysły na naszych bolidach, wpłacając pieniądze na konto akcji. Z tych wpłaconych środków 100%!! jest wykorzystane na prezenty dla dzieci z domów dziecka!

Organizatorzy Złombolu

Od pierwszego Złombolu udział w imprezie wzięło aż 401 samochodów.
Najwięcej było pojazdów Żuk - 69,  Polonezów - 47  i Fiatów 125p - 46.

Może uda nam się namówić Marka Radoszyna - właściciela Fugazi na dodatkowy materiał o samym aucie, którym jeżdżą na rajdy i zamontowanej w nim instalacji LPG. W gazeo.pl mamy odpowiedni dział, w którym można chwalić się takimi samochodami (Warsztaty)

Wracając do rajdu gdybyście mogli posłuchać opowieści Marka o wyprawie to sami nabralibyście ochoty na taką imprezę.

Pisałem na początku o młodym duchem zespole Fugazi? I jak wierzycie w młodych duchem pasjonatów w branży, którzy łączą pasję z pracą i udziałem w imprezach niosących pomoc innym?

Bad Mógłby być ciekawszy (0)
Good Przydatny artykuł (4)

Zagłosuj, kliknij w wybraną ikonkę

wczytywanie wyników wczytywanie wyników...