Kto kupuje auto wielkości sterowca, z silnikiem o pojemności 3,6 l, musi liczyć się ze znacznymi wydatkami na paliwo. Ale to nie znaczy, że z wysokimi rachunkami na stacji benzynowej trzeba pogodzić się raz na zawsze – dzięki LPG można je wyraźnie zmniejszyć. Samochód będzie w dalszym ciągu wsysać 20 czy 25 l paliwa na 100 km, ale przy kosztach zredukowanych o połowę świadomość ta aż tak bardzo nie uwiera.
Silniki Audi są z gatunku tych bardziej wymagających. I nie chodzi tylko o to, że mają cztery pierścienie na pokrywie zaworów i z tego powodu oczekują szczególnego traktowania. Przy sześciu cylindrach w układzie VR (czyli V o niskim kącie rozwarcia), 280 KM mocy i bezpośrednim wtrysku wolnossąca jednostka FSI potrzebuje po prostu czegoś więcej niż zamontowane w milionach Skód Octavii jednostki 1,6 MPI. LANDI RENZO Polska postawiło na system Omegas Direct z własnego arsenału, a po szczegóły kompletacji i konwersji zapraszamy do filmu poniżej.
Zobacz stronę producenta:
LandiRenzowczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl