Kiedyś prestiż w motoryzacji kojarzył się jednoznacznie z wielkimi, luksusowymi limuzynami, ewentualnie z egzotycznymi sportowymi maszynami, najlepiej włoskimi. Czasy się zmieniły i dziś metkę premium może mieć nawet maluch ze znaczkiem Citroëna.
fot. Auto Gaz Nowotczyński
Możliwości indywidualizacji ograniczone właściwie tylko wyobraźnią nabywcy to jeden z najmocniejszych argumentów DS w walce o klientaSukces odrodzonego Mini skłonił innych producentów do tworzenia małych samochodów-gadżetów, które pod względem użytkowym nie oferują niczego więcej, niż Volkswagen Polo czy Ford Fiesta (a czasem wręcz oferują mniej), ale mają wnętrza wykończone lepszymi materiałami i mocne silniki pod maskami, a ich posiadanie należy do dobrego tonu. Dlatego też Citroën stworzył linię bardziej wytwornych modeli DS, z czasem wyłączonych spod znaku podwójnego szewrona i od 2016 r. sprzedawanych pod nowo powołaną marką DS. Dziś widoczny tu model nazywa się więc po prostu DS 3. Ale do rzeczy.
Egzemplarz prezentowany na zdjęciach został przystosowany do zasilania tańszym o połowę paliwem w warsztacie Auto Gaz Nowotczyński z Mławy na Mazowszu. Firma istnieje na rynku od 20 lat, a od jakiegoś czasu funkcjonuje jako Autoryzowany Serwis STAG. Nie dziwi więc wybór systemu zamontowanego w małej „cytrynie” – STAG 400.4 DPI z
Do przeczytania pozostało: 47% tekstu
Wybrane treści na gazeo.pl, tak jak ten artykuł, są dostępne dla zarejestrowanych Czytelników, którzy wykupili dostęp.
Gazeo.pl to sprawdzone informacje, porady, testy, relacje z targów i bogate kompendium wiedzy o LPG.
Planujesz montaż instalacji LPG? Poznaj dokładnie producentów, najnowsze rozwiązania techniczne i dostępne na rynku instalacje. Zobacz co warto zamontować.
Masz instalację? Lubisz wiedzieć? Bądź na bieżąco z nowościami, przepisami i poradami.
Gazeo.pl - konkretnie o autogazie!