Silnik V8 o pojemności 5,7 l to absolutna amerykańska klasyka. Absolutną polską klasyką jest montowanie do samochodów z takimi jednostkami napędowymi instalacji gazowych. No bo skoro nie można sprawić, by samochód palił mniej, niech chociaż pali taniej.
fot. Auto-Gaz Service
5,7 l i 8 cylindrów w układzie V - takie rzeczy tylko w AmeryceOwszem, można mieć toczydełko rodem z rynkowego segmentu A z trzycylindrowym silnikiem o pojemności 1 l – takie auto z natury zużywa mało paliwa, a po konwersji na napęd LPG jeździ prawie darmo. Aż dziw bierze, że z rury wydechowej nie lecą pieniądze! Statystyki sprzedaży pokazują jednak, że nie wszyscy kierują się kryterium jak najniższych kosztów eksploatacji – wszelkiej maści crossovery i SUV-y niezmiennie zyskują na popularności. Kupując mastodonta wielkości Jeepa Grand Cherokee trzeba więc „na dzień dobry” pogodzić się z większymi wydatkami, ale to nie znaczy, że nic nie da się zrobić. A przecież da się – instalacja LPG od ręki zmniejsza rachunki za tankowanie o ponad połowę.
Zobacz stronę producenta:
Prins fot. Auto-Gaz ServiceBez zaglądania pod podłogę bagażnika trudno zorientować się, że ma się do czynienia z autem napędzanym LPGW tym przypadku zadania zmiany nawyków żywieniowych „szerokiego” podjęła się firma Auto-Gaz Service z Mikołowa. Ponieważ w aucie z silnikiem o tak pokaźnej pojemności istotna
Do przeczytania pozostało: 42% tekstu
Wybrane treści na gazeo.pl, tak jak ten artykuł, są dostępne dla zarejestrowanych Czytelników, którzy wykupili dostęp.
Gazeo.pl to sprawdzone informacje, porady, testy, relacje z targów i bogate kompendium wiedzy o LPG.
Planujesz montaż instalacji LPG? Poznaj dokładnie producentów, najnowsze rozwiązania techniczne i dostępne na rynku instalacje. Zobacz co warto zamontować.
Masz instalację? Lubisz wiedzieć? Bądź na bieżąco z nowościami, przepisami i poradami.
Gazeo.pl - konkretnie o autogazie!