V60 Plug-in Hybrid, który może przejechać prawie 50 km po naładowaniu litowo-jonowego akumulatora z gniazdka w garażu lub w punkcie publicznym, ma system spalinowo-elektryczny oparty po stronie konwencjonalnej na silniku Diesla. Teraz jednak Szwedzi opracowali, na bazie wersji sedan z wydłużonym rozstawem osi (specjalnie z myślą o rynku chińskim, gdzie klienci lubią takie samochody), odmianę z jednostką benzynową.
Łączna moc zespołu napędowego S60L PPHEV (Petrol Plug-in Hybrid Electric Vehicle) wynosi 241 KM, a kierowca ma do wyboru trzy tryby jego pracy: Pure (napęd wyłącznie elektryczny), Hybrid (to wiadomo) i Power (dominuje silnik benzynowy). Ładowanie umieszczonych pod podłogą bagażnika ogniw trwa 4-4,5 godziny, a regularne podpinanie auta do gniazdka skutkuje rewelacyjnie niskimi bieżącymi kosztami utrzymania. Auto wejdzie do sprzedaży na rynku chińskim na początku 2015 r., a produkowane będzie lokalnie, w fabryce Volvo w Chengdu. Czy i kiedy benzynowo-elektryczne S60 trafi do Europy, na razie nie wiadomo.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl