System działa na podobnej zasadzie, jak konwencjonalne instalacje gazowe montowane w samochodach z silnikami benzynowymi. Po osiągnięciu przez ciecz chłodzącą odpowiedniej temperatury roboczej następuje automatyczne przełączenie na zasilanie gazem (oczywiście częściowo, na zasadzie domieszki do oleju napędowego, który pozostaje paliwem bazowym i czynnikiem odpowiedzialnym za samozapłon mieszanki w komorach spalania). Po wyczerpaniu gazu w zbiorniku, następuje automatyczny powrót do napędu wyłącznie dieslowskiego (z opcją rejestracji czasu pracy). Układ współpracuje zarówno z instalacjami elektrycznymi o napięciu 12, jak i 24 V.
Sterownik Titanium wyposażono w przydatną funkcję diagnostyki, z możliwością zapisywania w pamięci do 32 błędów. Jednocześnie zastosowano zabezpieczenia mające nie doprowadzić do wystąpienia jakichkolwiek zaburzeń w pracy jednostki napędowej. Przewidziano dwa warianty map wtrysku - prostsze, dla użytkowników mniej doświadczonych, oraz bardziej zaawansowane. Zestaw montażowy dostępny jest w trzech wersjach. Podstawowy zawiera sterownik elektroniczny wraz z okablowaniem i czujnikiem temperatury spalin, dwa wyższe dodatkowo wtryskiwacze (marki Hana) i reduktor OMVL (w opcji „Front Power Kit” - dwie sztuki). Ze względu na rosnące ceny ON, system firmy Blue Power powinien przygotować się na dużą ilość iście tytanicznej pracy!
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl