Jak nietrudno się domyślić (zwłaszcza po nazwie handlowej), 24.11 jest układem sekwencyjnego wtrysku gazu. Dla porządku dodajmy tylko, że gazu w fazie lotnej. Przeznaczono go do współpracy z jednostkami napędowymi o 3 lub 4 cylindrach, ale myliłby się ten, kto posądzałby nowego Sequenta o bycie ubogim krewnym wcześniejszych modeli tej serii. „Jedenastkę” wyposażono bowiem w wiele funkcji niespotykanych jeszcze w większości dostępnych na rynku systemów.
Jedna z najciekawszych opcji, pojawiająca się w coraz większej liczbie nowych instalacji, to VSR, czyli swego rodzaju wbudowana lubryfikacja gniazd zaworowych za pomocą minimalnych dawek benzyny dotryskiwanych podczas pracy silnika na LPG. Dzięki temu system może być użyty do konwersji modeli znanych z problemów z trwałością układu zaworowego. Przewidziano także podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych podczas rozgrzewki na benzynie po pierwszym rozruchu, a także - co najbardziej interesujące - współpracę z coraz powszechniej stosowanymi układami start-stop. Ponowne uruchomienie po zatrzymaniu np. na skrzyżowaniu następuje od razu na gazie.
Można się spodziewać, że to ostatnie rozwiązanie szybko zostanie wprowadzone do wszystkich nowych systemów zasilania LPG. Dzięki temu jazda nowoczesnym samochodem, wyposażonym już fabrycznie w urządzenia zmniejszające zużycie paliwa i uciążliwość dla środowiska, stanie się jeszcze bardziej przyjazna dla atmosfery i portfela kierowcy.
Zobacz stronę producenta:
BRCwczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl