Amerykanie mogą być purytanami w kwestiach obyczajowych, ale wciąż produkują wiele samochodów, które nie znają umiaru w piciu. Benzyny oczywiście. Na szczęście u nas ich auta wysyłane są na gazowy odwyk. Objawów odstawiennych brak.
fot. Kam-Tech Auto na Gaz
Z magazynów KME pochodzi również Avatar - interfejs diagnostyczny wyposażony w łączność bezprzewodową3,6-litrowa V-szóstka to w sumie nawet nie jest duży silnik jak na Jeepa Grand Cherokee. Wprawdzie większy od znacznej części jednostek napędowych oferowanych w europejskich samochodach tej wielkości (np. nowe Volvo XC90 ma tylko silniki czterocylindrowe, w tym podstawowy o pojemności zaledwie 2 l!), w dodatku benzynowy, a nie wysokoprężny, ale w kategoriach pojazdów „made in the USA” sześciocylindrowy „widłak” z rodziny Pentastar pod maską (taki sam, jak w testowanym przez nas swego czasu Fiacie Freemont, który tak naprawdę jest Dodge'em Journey w przebraniu) to bardziej absolutne minimum niż górna granica oferty. Do 5,7-litrowego V8 daleko, co oczywiście nie znaczy, że nie warto zamontować instalacji LPG. Warto.
Zadanie powierzono warsztatowi Kam-Tech Auto na Gaz ze Zgierza. Zakład współpracuje z łódzkim producentem KME, dlatego pod maskę trafił zestaw komponentów tej właśnie marki – sterownik Nevo Pro oraz reduktor Gold – uzupełniony o wtryskiwacze Barracuda marki Alex. KME firmuje jeszcze natomiast przełącznik rodzaju zasilania, który
Do przeczytania pozostało: 51% tekstu
Wybrane treści na gazeo.pl, tak jak ten artykuł, są dostępne dla zarejestrowanych Czytelników, którzy wykupili dostęp.
Gazeo.pl to sprawdzone informacje, porady, testy, relacje z targów i bogate kompendium wiedzy o LPG.
Planujesz montaż instalacji LPG? Poznaj dokładnie producentów, najnowsze rozwiązania techniczne i dostępne na rynku instalacje. Zobacz co warto zamontować.
Masz instalację? Lubisz wiedzieć? Bądź na bieżąco z nowościami, przepisami i poradami.
Gazeo.pl - konkretnie o autogazie!