Modyfikacje dokonane przez Brabusa, na co dzień „szprycującego sterydami” Mercedesy, mogą nawet przyciągnąć do amerykańskiego eko-sportowca zastępy nowych entuzjastów. Tych, których do tej pory odstraszał brak rasowego „soundu” dobywającego się z wydechu i spod maski. Najciekawszym bowiem dodatkiem jest... generator dźwięku!
Kierowca będzie miał pod tym względem lepiej, niż gdyby zasiadał w tradycyjnym samochodzie, gdzie byłby „skazany” na słuchanie w kółko tylko jednego silnika. W Tesli „by Brabus” dostanie wybór - bulgocąca V-ósemka, wysokoobrotowa jednostka wyścigowa lub jeden z dwóch syntetycznych odgłosów nazwanych Beam i Warp, przypominających prawdopodobnie dźwięk towarzyszący strzelaniu z pistoletu laserowego w kreskówce. Śmiemy twierdzić, że pasjonaci sportowej jazdy rzadko będą korzystać z tych ostatnich...
Oczywiście natężenie dźwięku zależy od stopnia „wdepnięcia” gazu, o ile można tu mówić o gazie.
Tuner o takiej renomie nie mógł naturalnie poprzestać na zaaplikowaniu niewidocznego gołym okiem urządzenia, ponieważ auta wychodzące spod jego ręki muszą robić wrażenie także wtedy, kiedy stoją. Auto pokryto matowym białym lakierem i założono alufelgi (18” z przodu i 19 z tyłu) obute w opony Pirelli P-Zero Nero o niskich oporach toczenia. Roadster otrzymał też kilka elementów wykonanych z włókna węglowego: przedni spoiler z wlotami powietrza i wmontowanymi weń światłami diodowymi do jazdy dziennej, tylne skrzydło na pokrywie bagażnika oraz dyfuzor pod zderzakiem. W środku dwukolorowa perforowana (lekka!) skóra (obszyta białą nicią) i alcantara na fotelach i desce rozdzielczej. Wszystko skromne i ze smakiem, ale efektowne i przyciągające wzrok. Dobre wrażenie psuje tylko neon pod podwoziem, kojarzący się z amatorskim tuningiem, prowadzonym wedle filozofii „więcej znaczy lepiej”. Jasne, ale nie zawsze.
Równie ważny jak same przeróbki jest fakt, że Brabus nie dokonał ich kosztem „zielonego” charakteru samochodu. Użyte materiały w minimalnym stopniu wpływają na wzrost wagi, a więc nie tylko nie pogarszają osiągów, ale też nie przyczyniają się do zwiększenia „konsumpcji” energii elektrycznej. Motor Tesli pozostał bowiem nietknięty - być może niemiecka firma nie ma jeszcze doświadczenia w modyfikowaniu jednostek innych niż spalinowe. Tak czy inaczej, powstało auto brzmiące jak rasowa Barracuda i nieszkodliwe dla przyrody niemal jak rower. Debiut nastąpi podczas zbliżających się targów tuningowych w Essen i jesteśmy pewni, że Roadster porazi zwiedzających!
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl