Na pakiet optyczny składają się: siedmioczęściowy zestaw do modyfikacji nadwozia (m. in. spoilery przedni i tylny, aerodynamiczne nakładki na progi i dyfuzor pod tylnym zderzakiem), siedemnastocalowe, kute felgi z lekkich stopów oraz plakietki i dywaniki świadczące o odmienności Priusa „z PLUS-em” w stosunku do standardowych modeli. Wygląd to jednak nie wszystko - inżynierowie wprowadzili też pewne zmiany w układzie jezdnym i zawieszeniu, dzięki którym agresywniej stylizowana hybryda pewniej trzyma się drogi. Dokładniej mówiąc, obniżono prześwit i zamontowano grubszy stabilizator z tyłu, wykonany ze stali węglowej i proszkowo zabezpieczony przed korozją i uszkodzeniami.
Dodatkowym wyróżnikiem przyprawionego bardziej na ostro modelu mają stać się kolory lakierów. Wprawdzie Toyota nie przygotowała specjalnej, unikalnej palety dla Priusa z pakietem PLUS, ale za to ograniczyła wybór spośród dostępnych opcji do czterech najlepiej pasujących do jego charakteru. Samochód można więc zamówić w kolorach: białym perłowym, srebrnym i szarym metalizowanym oraz czarnym. Koła obuto w niskoprofilowe opony w rozmiarze 215/45R17, o specjalnej rzeźbie bieżnika, która pozwala zachować niskie opory toczenia przy jednoczesnym zwiększeniu powierzchni styku z nawierzchnią.
Zła wiadomość jest taka, że na razie pakiet PLUS będzie dostępny tylko dla amerykańskich nabywców Priusa, w cenie od 2999 dolarów. Czy i kiedy dotrze do Europy, na razie nie wiadomo, ale nie można wykluczyć wprowadzenia podobnej oferty na Starym Kontynencie. Tym bardziej, że Toyota w USA zamierza wkrótce przedstawić podobne akcesoria także do innych modeli, czyniąc z PLUS-a całą gamę produktów do wyróżniania się z tłumu za kierownicą anonimowych na co dzień aut japońskiej marki. Jeżeli pomysł chwyci za Atlantykiem, niewykluczony jest „przeszczep” na nasz grunt, tylko czy znajdą się chętni na usportowionego Priusa? Fanom sportowych aut może się on wydawać zbyt rodzinny, a zwolennikom rodzinnych - zbyt sportowy. A za rogiem już czają się koncepcyjne, wzmocnione wersje Hondy CR-Z...
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl