Oto rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią zabaw z podnośnikiem i kluczem do kół. W razie „skuchy” na drodze wystarczy wyjąć „składaka” i pojechać w dal. Ale niezbyt siną, ponieważ Bik.e - trochę wbrew nazwie - nie ma pedałów i jest raczej skuterem niż rowerem. Z tego też powodu jego zasięg jest ograniczony do ok. 20 km, a prędkość do 20 km/h. Po wyczerpaniu się zasobów elektryczności w niewielkim akumulatorze, można ewentualnie jeszcze próbować jechać jak na hulajnodze. Szczegóły nie są jeszcze znane, ale być może zjazd z solidnej górki pozwala (na zasadzie zamiany silnika w generator podczas swobodnego toczenia) podładować ogniwa na tyle, by wydłużyć zasięg. Proszę jednak nie sugerować się naszymi teoriami, ponieważ pozwalamy sobie na luźne, niepotwierdzone domysły.
Jak powiedzieli podczas prezentacji pojazdu przedstawiciele Volkswagena, Bik.e ma szanse wejść do produkcji. Na początek niewątpliwie nie stanie się wyposażeniem standardowym aut z Wolfsburga, a raczej opcją , w dodatku pewnie dość kosztowną. I bardzo dobrze, bo w końcu wnęka koła zapasowego potrzebna jest podczas montażu instalacji gazowej, a nie do wożenia cudacznych rowerków na baterie! Zresztą w ogóle trudno nam wyobrazić sobie, by ktokolwiek zostawiał samochód z „kapciem” zaparkowany w pobliżu miejsca złapania „gumy” i spokojnie się oddalał. Ale może taka jest natura Polaka - po co zlecać innym coś, co da się zrobić samemu? I jeszcze za to płacić?
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl