Pierwotnym źródłem energii jest turbodoładowany silnik o zapłonie iskrowym i pojemności 1,6 l, który osiąga maksymalną moc 204 KM. Silnik elektryczny o mocy 45 KM napędzany z wtórnego źródła energii jakim są akumulatory napędza koła tylne w czasie przyspieszania. Włącza się także przy pokonywaniu ciasnych zakrętów.
Kierowca może wymusić jazdę z wykorzystaniem tylko elektrycznej jednostki napędowej. Jednak taki tryb pracy układu napędowego jest możliwy przy zachowaniu niewielkich prędkości. W czasie hamowania energia kinetyczna pojazdu napędza silnik elektryczny pracujący w trybie prądnicowym, doładowując baterię.
Oświetlenie główne pojazdu jest zbudowane z 850 programowalnych diod LED, które w zależności od potrzeb mogą pracować jako światła dzienne lub drogowe.
Pojazd porusza się na 19-calowych kołach mocowanych centralną nakrętką z ogumieniem o rozmiarze 225/40.
W układzie napędowym pracuje dwusprzęgłowa, 7-biegowa skrzynia przekładniowa (DCT).
Skrzynia DCT pozwoliła nam zrezygnować z podłogowego drążka zmiany biegów na korzyść łopatek przy kierownicy i lepiej wykorzystać miejsce w konsoli środkowej, porządkując niejako wnętrze pojazdu. A ponieważ fotele mocowane są na stałe, zastosowaliśmy elektryczną regulację położenia pedałów oraz kolumny kierownicy, dostosowując je idealnie do komfortu kierowcy i upraszczając wystrój wnętrza.
Gregory Guillaume, Kia Europe’s Chief Designer
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl